wRITINg sPIDERs meeting people...9th stop

2021-06-12

Webbing με τον Πέτρο Κουμπλή δημοσιογράφο, παρουσιαστή, ραδιοφωνικό παραγωγό.

Είσαι δημοσιογράφος, ραδιοφωνικός παραγωγός στο Red96.3, έχεις κάνει πολλές εκπομπές στην τηλεόραση (η πιο πρόσφατη LoveandTravel στον Alpha), έχεις το ταξιδιωτικό siteWelove2travel.gr, έχεις γράψει 2 βιβλία, έχεις ανεβάσει την ωραιότερη παιδική θεατρική παράσταση που έχω δει «Δεν Είμαι Φλαμίνγκο» και πιστέψτε με ειλικρινά έχω δει άπειρες...

Λένε ότι για να γίνεις πολύ καλός σε κάτι πρέπει να επικεντρωθείς σ' αυτό, να κάνεις focus; Εσύ τι πιστεύεις; Σε ρωτάω γιατί με προβληματίζει και για τον εαυτό μου αυτό...

Πραγματικά δεν ξέρω... Θα μπορούσα εύκολα - αν έκανα διάλεξη ή αν έπρεπε να μιλήσω αυστηρά επαγγελματικά- να επιχειρηματολογήσω για τη σημασία του ν' αφοσιώνεσαι σ' έναν και μόνο τομέα προκειμένου να πετύχεις τους στόχους σου, να εμβαθύνεις σ' αυτόν και να εξελίσσεσαι, να συγκεντρώσεις την ενέργειά σου σ' ένα και μόνο αντικείμενο, μπλα μπλα μπλα... αλλά, ό,τι και να πω είναι σίγουρο πως στην δική μου περίπτωση - τελικά- θα κάνω το ακριβώς αντίθετο.

Μάλλον δεν το ελέγχω...

Μ' ενθουσιάζουν πολλοί και διαφορετικοί τρόποι έκφρασης. Με γοητεύει πάντοτε αυτό που δεν έχω ανακαλύψει, με ιντριγκάρει και μ' ελκύει, χωρίς να εμπλέκεται σ' αυτό η λογική. Προφανώς αυτή η ίδια η ανάγκη επικοινωνίας είναι πολύ πιο σημαντική απ' τους τρόπους και τα εργαλεία της πραγμάτωσής της. Για να σου δώσω να καταλάβεις, ενώ στο lockdown μπορούσα να γράψω καινούργιο βιβλίο ή θεατρικό έργο (κι επαγγελματικά να συνεχίσω σε δρόμους, που ήδη έχω ανοίξει κτλ κτλ) καθόμουν κι έγραφα σενάρια (για ταινία, για σειρές κι ό,τι άλλο δεν έχω κάνει μέχρι τώρα...). Ανίατη περίπτωση σου λέω...

Στη ταινία HighFidelity ο πρωταγωνιστής φτιάχνει συνέχεια συλλογές τραγουδιών ανάλογα με την περίσταση. Ποιο τραγούδι συνδέεις, ακούς για: (Βάλε μας και ένα λινκ να τα ακούσουμε και εμείς)

Καταρχάς, πόσο μ' αρέσει, που αναφέρεις το High Fidelity (εκπληκτικό βιβλίο του Nick Hornby κι αγαπημένη ταινία). Σε κάθε μία απ' τις περιστάσεις αυτές, έχω καμιά 50αριά τραγούδια να επιλέξω, αλλά θα σου γράψω αυτά που μου έρχονται αυτήν την στιγμή αυθόρμητα στο μυαλό.

Τη χαρά σου: Ολόκληρη τη δισκογραφία των Beatles

Τη λύπη σου: Ολόκληρη τη δισκογραφία των Beatles

Να ξεθυμώσεις: Take the Power Back - Rage Against the Machine (για να εκτονωθείς και να μη σε νοιάζει τίποτα...):


Να ξεπεράσεις μια ερωτική απογοήτευση: Chopin: Nocturne No.11 In G Minor, Op.37 No.1 ( έτσι, για να πέσεις ακόμα πιο βαθιά στο έλος της απογοήτευσης): 

https://bit.ly/3fXlRoK 


 Είδαμε πως παντρεύτηκες! Πόσο εύκολο ή δύσκολο είναι να δουλεύεις με αυτόν που αγαπάς;

Έλα ντε... δεν ξέρω (ωραίος συνεντευξιαζόμενος είμαι , σ όλα απαντώ «δεν ξέρω»... χαχα!) Η Σοφία, εκτός από σύντροφός μου (και με υπογραφή...Αντιδημάρχου, παρακαλώ...) είναι συγχρόνως κι η κολλητή μου, είναι το αγαπημένο μου πλάσμα στον κόσμο, είναι η καλύτερη συνάδελφος, ο άνθρωπος που εμπιστεύομαι, οπότε, δε μπορώ να φανταστώ, πως θα αλλιώς θα μπορούσε να είναι, εκτός από το να είμαστε μαζί. Προφανώς ελλοχεύουν κάποιοι κίνδυνοι στη σχέση, όταν εμπλέκονται συνεχώς κι επαγγελματικές τριβές κι άγχη, αλλά μέχρι στιγμής μας μοιάζουν όλα δευτερεύοντα, μπροστά στην ίδια την ουσία της σχέσης και της σύνδεσης δυο ανθρώπων που αγαπιούνται αληθινά.

Από όλα τα μέρη της Ελλάδας που ταξίδεψες, από όλα τα νησιά μεγάλα ή μικρά, από όλες τις ταβέρνες που έφαγες , πες μας το μέρος όπου αν μπορούσες θα έχτιζες το μικρό σου κρυφό καταφύγιο.

Έχω πάνω από 10 πιθανές απαντήσεις, αλλά για την οικονομία της συνέντευξης, θα σου πω σίγουρα στο Λιμένι, στη Μάνη (που είναι κι πατρίδα μου). 

© 2018 tHe sPIDERs wRITINg. Διατηρούνται όλα τα δικαιώματα.
Υλοποιήθηκε από τη Webnode Cookies
Δημιουργήστε δωρεάν ιστοσελίδα! Αυτή η ιστοσελίδα δημιουργήθηκε με τη Webnode. Δημιουργήστε τη δική σας δωρεάν σήμερα! Ξεκινήστε